Statystyki i analizy

PKRM - Pomagamy osiągnąć więcej z dostępnych technologii komunikacyjnych

Statystyki i analizy


Platforma komunikacji LBSPromocje, eventy, gry, loterie, konkursyProgramy lojalnościoweTargetowany przekaz w systemach Video On Demand / IPTV

 

Statystyki prowadzone są z należytą ochroną danych osobowych.

Przetwarzamy również zewnętrzne bazy danych po dokonaniu ich anomizacji, czyli po dokonaniu ukrycia kluczowych do zidentyfikowania danych personalnych. Dzięki czemu właściciel bazy danych może czuć się zupełnie bezpieczny w kwestii poufności jego bazy klientów/pracowników.

Każda osoba ma prawo do prywatności i sama decyduje jakie informacje oraz w jaki sposób są przetwarzane. Bez posiadania indywidualnej zgody od każdej osoby, statystyki traktują KAŻDEGO jako tło statystyczne. Właściciel bazy danych osobowych, który udostępnia swoją zanonimizowaną  bazę danych, sam decyduje o lokalizacjach/sklepach i konkretnych osobach związanych ze szczegółową statystyką.

Statystyki dotyczą zachowania konsumentów jako zbiorowości jak i poszczególnych grup oraz osób. Wyróżniamy tylko zachowania osób, które zdeklarowały swoją przynależność do np. danej marki lub też osoby pochodzące z zewnętrznych baz danych. Osoby nie należące do wybranych kategorii z analizowanych bazy danych traktowane są jako tło statystyczne.


Przykładowe rodzaje statystyk:

  • Badanie natężenia ruchu przed punktami usługowymi.
  • Badanie natężenia ruchu w punktach usługowych.
  • Badanie skuteczności witryn sklepowych:
    • różnica między ilością klientów lojalnościowych przechodzących przed punktem usługowym i wchodzących do punktu usługowego
    • porównanie liczby klientów lojalnościowych w sklepie do liczby dokonanych przez nich transakcji
  • Badanie natężeń przepływu ludzi w konkretnych miejscach:
    • urzędach miejskich,
    • Centrach Handlowych,
    • koncertach,
    • happeningach

Statystyki dotyczące sposobu korzystania z telefonu komórkowego, odwiedzanych stron.