Programy lojalnościowe

PKRM - Pomagamy osiągnąć więcej z dostępnych technologii komunikacyjnych

Programy lojalnościowe


Platforma komunikacji LBSStatystyki i analizyPromocje, eventy, gry, loterie, konkursyTargetowany przekaz w systemach Video On Demand / IPTV

 

Wiele dużych, sieciowych punktów usługowych posiada własne programy lojalnościowe. Wynikiem tego jest, że nasze portfele przepełnione są plastikowymi kartami lojalnościowymi: z hipermarketów, stacji benzynowych itp..

Dzięki naszej usłudze program lojalnościowy dostępny jest nawet dla najmniejszych punktów usługowych, a narzędziem identyfikującym Konsumenta staje się jego telefon komórkowy a nie plastikowa karta. Dzięki temu nasz portfel nie będzie pękał od kart lojalnościowych i czas obsługi przy kasie stanie się krótszy.

Wybór nagród, promocji i komunikacji z Konsumentem staje się o wiele łatwiejszy i przyjaźniejszy zarówno dla samego nabywcy jak i pracowników punktów usługowych.

Przykładowe scenariusze:

  • Użytkownik dzięki częstej ilości odwiedzin otrzymuje np. rabat, gratis, punkt lojalnościowy, unikalny dodatek do zakupów z kręgu zainteresowań.
  • Zindywidualizowana obsługa. Po wejściu użytkownika do sklepu:
    • Informacja o tym zdarzeniu trafia od obsługi sklepu
    • Sprzedawca w zindywidualizowany sposób obsługuje klienta
    • Zindywidualizowany komunikat skierowany do klienta pojawia się na innym urządzeniu niż telefon np. telewizorze plazmowym, POS TV, przez megafon
    • Zainicjowanie zdarzeń programu lojalnościowego