Platforma komunikacji LBS

PKRM - Pomagamy osiągnąć więcej z dostępnych technologii komunikacyjnych

Platforma komunikacji LBS


Statystyki i analizyPromocje, eventy, gry, loterie, konkursyProgramy lojalnościoweTargetowany przekaz w systemach Video On Demand / IPTV

 

Filtry prywatności i preferencji to podstawowa idea naszego założenia.

Chcemy, by komunikat marketingowy był pożądaną przez Odbiorcę informacją a nie był postrzegany jako SPAM Nasze rozwiązanie jest nie tylko dopasowane do kręgu tematycznego ścisłego zainteresowania Odbiorcy ale przede wszystkim związane jest z miejscem i czasem jego przebywania. Tzn. że Odbiorca nie będzie otrzymywał komunikatów w czasie snu, pracy, wypoczynku czy z miejsc zupełnie go nie interesujących lub produktów, których nie używa.

Usługi lokalizacyjne tzw. LBS (Location Based Services) to obecnie przyszłość w badaniach konsumenckich, usługach i trendach.

Przykład działania stref Femto z aplikacją zmieniającą pulpit lub z reklamą.


Nasze usługi lokalizacyjne TO NIE ŚLEDZENIE użytkownika, lecz wywoływanie zdarzeń lokalizacyjnych, za pełną zgodą, akceptacją i kontrolą użytkownika w miejscach wskazanych przez samego Użytkownika.

Każdy użytkownik może w pełni kontrolować i decydować jakie informacje mają być przechowywane, zbierane i mu proponowane.

Każdy użytkownik może określić cel i zakres usług.

Naszym celem jest w pełni przyjazna dla Odbiorcy forma komunikacji.

Przykładowe usługi lokalizacyjne:

 

  • Pracownik firmy jest lokalizowany z dużą większą dokładnością, niż w obecnych systemach lokalizacji, jeżeli znajduje się w zasięgu femto/pico/nano komórki.
  • Gry i zabawy polegające na przebyciu konkretnej trasy – np. dla usług Product Placement.
  • Dla osób, gdy chcą np. odnaleźć dziecko w Centrum Handlowym, czy zlokalizować dokładniej konkretną osobę.
  • Lista osób przebywających w konkretnym miejscu np. czy uczeń przebywa w szkole.


Filtry:

  • Czy dostawca platformy ma prawa do wykorzystywania danych osobowych Odbiorcy.
  • Czy Odbiorca wyraził zgodę na otrzymanie komunikatu z danego miejsca.
  • Filtr preferencji użytkownika dotyczący konkretnych marek, miejsc, produktów oraz usług.
  • Zdeklarowany przez Odbiorcę filtr częstotliwości i ilości otrzymywania komunikatów.
  • Filtr kampanii prowadzonej dla odpowiednich grup docelowych.


Przykładowy scenariusz:

  • Odbiorca komunikatów wchodzi do Centrum Handlowego.
  • Odbiorca otrzymuje SMS’a z informacją/listą, które sklepy z kręgu jego zainteresowania przygotowały dla niego indywidualną ofertę promocyjną.
  • Po wejściu do wybranego z listy sklepu, Odbiorca może zrealizować przyznaną mu promocję oraz otrzymać punkt w programie lojalnościowym sklepu. Np. jeżeli zakupi koszulę, perfumy - otrzyma w prezencie inny produkt.
  • Jeżeli Odbiorca przebywa w Centrum Handlowym np. 2 godziny może otrzymać ofertę od restauracji zapraszającej go na regenerujący posiłek z np. darmowym deserem lub dodatkową pizzą.
  • ILOŚĆ I MIESJCA, Z KTÓRYCH ODBIORCA KOMUNIKATÓW OTRZYMUJE OFERTĘ JEST DEFINIOWANA PRZEZ ODBIORCĘ - np. tylko ze sklepu X i restauracji Y, nie częściej niż 2 razy w tygodniu.

Przykład rozmieszczenia stref wysyłania komunikatów w CH Złote Tarasy:

Złote Tarasy