Nasze rozwiązanie

PKRM - Pomagamy osiągnąć więcej z dostępnych technologii komunikacyjnych

Nasze rozwiązanie


O firmie - historia firmyNasz zespół i zasobyReferencje i Partnerzy


Nasze rozwiązanie jest oparte o opatentowaną metodę lokalizacji telefonów za pomocą małych stacji nadawczych - femto/pico/nano komórek. Dzięki szczególnym możliwościom naszej metody możemy zaoferować usługi z segmentu Location Based Services (LBS), w tym min. unikalny światowo system reklamy zbliżeniowej (proximity marketing) działający w sieciach GSM (2G, 3G i standardy pochodne). Nasz system reklamy tworzy dodatkowy segment w sektorze marketingu nazywanym out-of-home advertising.

Podstawą naszej platformy reklamowej jest wykrywanie pojawienia się telefonu komórkowego w określonym, niewielkim obszarze.

Gdy telefon GSM z określonej grupy abonentów znajdzie się w wyznaczonym przez femto/pico/nano komórkę obszarze (przykładowo o promieniu 25m) wyzwala to zdarzenie lokalizacyjne.

W szczególnych wypadkach takich jak np. zagrożenie życia lub zdrowia  komunikacja ostrzegawcza odbywa się z wszystkimi abonentami w zasięgu femto/pico/nano komórki.

Zdarzenie lokalizacyjne rozpoczyna np. procedurę marketingową:

  • sprawdzenie czy odbiorca wyraził zgodę na otrzymywanie komunikatów marketingowych
  • sprawdzenie czy odbiorca w danym miesiącu/tygodniu/dniu/godzinie nie otrzymał już maksymalnej liczby komunikatów
  • wybranie formy komunikatu marketingowego: SMS, MMS, filmik, jingle etc.
  • konstrukcja komunikatu marketingowego z uwzględnieniem informacji o użytkowniku
  • pojedynczy komunikat marketingowy może być częścią większej, 100% spersonalizowanej kampanii reklamowej
  • wykonanie innych niezbędnych procedur

Przykładowe scenariusze:

Dowolna osoba posiadająca telefon GSM przechodzi przed witryną sklepu / wkracza na teren działania detektora.

  • Telefon GSM jest wykrywany jako przebywający w danym miejscu.
  • Wyzwalane jest zdarzenie lokalizacyjne. Numer telefonu (lub jego hash) lokalizowanej osoby przesyłany jest do serwera i porównywany z opt-in bazą odbiorców.
  • Uruchomiony zostaje filtr preferencji częstotliwości komunikatów zdeklarowany przez właściciela telefonu.
  • Jeśli dana osoba wyraziła zainteresowanie ofertą sklepu, daną marką lub branżą, wysyłany jest spersonalizowany komunikat marketingowy via SMS / MMS.
  • Informacja marketingowa jest nie tylko 100% zgodna z profilem konsumenta ale przede wszystkim odpowiada ona czasowi i miejscu w jakim znajduje się konsument.